TV-serier..

Alltså, kan någon vara snäll och berätta för mig av vilken anledning det är uppehåll i alla jäkla serier? Tidigare följde jag til exempel Greys anatomy när det visades på kanal 5, vilket innebär att man "ligger efter" ett antal veckor jämföt med USA där avsnitten visas först. Men en dag hade jag för mycket fritid och såg ikapp alla avsnitt online. Har sedan fortsatt att kolla i samma takt som USA. Men nu håller jag på att bli tokig. VARFÖR visar dom ett program en vecka, och sen är det minst 2 veckor till nästa? Sen när man väl gått runt och väntat 2 långa veckor, ja då visar dom ändå bara 2 eller 3 program innan det blir uppehåll igen. Why?!

Samma sak med Revenge. Jag låg efter nå förskräckligt. Så jag "tittade ikapp", men vad hjälper det när det är 3 veckor till nästa avsnitt? Nä, det här gillar jag inte. Skärpning. Snart lessnar jag och ger upp, känns det som. Kommer iofs aldrig att hända, men less blir jag iallafall :(
Publicerat: 2012-03-23 @ 11:02:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!