Kent



Jag kastar stenar i mitt glashus
Jag kastar pil i min kuvös
Och så odlar jag min rädsla
Ja, jag sår ständigt nya frön
Och i mitt växthus är jag säker
Där växer avund klar och grön
Jag är livrädd för att leva
Och jag är dödsrädd för att dö
Men älskling vi ska alla en gång dö
Ja, vi ska alla en gång dö
Ja, vi ska alla en gång dö
-Mannen i den vita hatten



Jag kanske borde tagga med dance-musik inför kvällen, men jag är för tillfället så Kentsjuk. På onsdag släpper Kent nämligen sin nya singel 999, och om en dryg månad kommer nya albumet "Jag är inte rädd för mörkret". Därför kunde jag inte låta bli att dra igång gamla Kentlåtar på högsta volym.

Varje gång jag gör det överöses jag med massor av gamla minnen och känslor, som liksom automatiskt kommer när jag lyssnar på Kent. Jag antar att det beror på att jag nötte Kent så mycket under högstaiet och början av gymnasiet då man är en hormonfylld och galen tonåring, haha. Hur som helst, Kent är bäst och jag kan som vanligt inte låta bli att förhandsboka det nya albumet, trots att det är en hel månad tills det kommer. Kommer bli som ett barn som går runt och väntar på att det ska bli julafton ;)

Någon som säljer chokladkalendrar denna tid på året tro?
Publicerat: 2012-03-24 @ 16:06:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!