Nattsludder

Hej mitt i natten. Egentligen borde jag sova nu, eller för länge sen faktiskt. Men min ängel har varit här hela kvällen, och vi tycktes som vanligt aldrig bli uttömda på babbel ;) var sååå härligt att bara umgås igen, har saknat dig S ♥
Annars så hade jag en superbra födelsedag. Bjöd mor, bröder och svärmor på tårta, och dom kom med fina presenter! Jag har blivit så pass gammal nu så jag knappt önskar mig nå presenter. Tråkigt I know, men så är det att bli vuxen. Nå, trots min brist på önskelista så lyckades samtliga ändå hitta perfekta och superfina grejer! På måndag firade vi hos pappa, med grill, fotboll och en massa fika såklart ;) tyvärr vann ju inte Sverige, men jag hade en himla trevlig kväll iallafall.
Tusen tack för alla gratulationer och presenter, jag är supernöjd!
Nä görningen, nu är det minsann gonat dom gäller, ska upp om 6 timmar, natti natti ♥
Publicerat: 2012-06-14 @ 00:57:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!