I think I'm going blind

Sen jag slutade mitt liv som kontorsråtta för 2,5 år sen så tycker jag att min syn sakta men säkert har blivit bättre. Visserligen har jag aldrig direkt använt mina glasögon, men jag har ändå känt att jag behövt dom vissa gånger tidigare. Dock inte på senaste året. Vilket jag tackade mitt karriärsbyte för. MEN! Typ idag och igår har det känts som att jag gått och blivit halvblind. Fråga mig inte varför, men allt känns helt suddigt.. Kanske måste lära mig använda mina brillor trots allt..? Eller så kanske jag måste spendera liiiite mindre tid med min iPad?! får nog bli det första alternativet isåfall ;)

Publicerat: 2012-06-25 @ 19:29:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!