Bye bye 22..

Shit pommes, kom just precis på att jag ju fyller år imorgon..! Visst, jag har ju vetat om det tidigare, men jag liksom INSÅG det först nu. Det blir så när man blir gammal, förstår ni barn, då glömmer man sånt där som var så himla viktigt när man var liten.

Nå jag har iallafall varit och inhandlat fika, tårtgrejs och lite käk till imorgon. Och så kommer det lite gäster, så nog tusan vet jag att det blir en fin dag ändå :) tungt bara att behöva jobba på sin b-day, tror att det är första gången ever! När jag gick skolan var det alltid sommarlov by now, och sedan dess har jag haft en himla tur och fått vara ledig på min dag. Men inte denna gång! Nå, nog vet jag att jag överlever.

Så nu är det sista kvällen ever som jag är 22, borde egentligen fira den med att "försöka" komma in på nåt uteställe där det är från 23 ;) men istället blir det myskväll i soffan med sambon. Det är ju för tusan fotbolls-em på tv..

Tur att vi har tjejigt pynt runt tvn iallafall ;)

Publicerat: 2012-06-09 @ 18:43:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!