Snart helg

Sista rycket nu innan jag tar helg! Visserligen blir det ett rätt långt ryck (slutar kl 19), men ändå. Känslan att det är fredag och du har en ledig helg framför dig - grymt!

Har förresten inte kommit mig för att bygga ihop min nya hemnes ännu. Den står i kartonger på hallgolvet.. Vad har hänt med mig? Förut hann jag knappt ut från dörrarna på Ikea så var möbeln byggd, placerad och inredd. :/

Nå, Hanna och Jenny kommer på besök ikväll och jag vet att åtminstone Hanna (garanterat Jenny också för den delen!) är grym på att skruva och bygga Ikeamöbler, så förhoppningsvis blåser dom liv i mina förlegade handywoman skills ;)

Nu - 15 minuters powernap på soffan innan dagens jobb drar igång.

Publicerat: 2012-07-06 @ 10:45:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!