Mountain Lion

mjaaaau, enda kissekatten jag inte är allergisk mot!


I guess it is about time. Den nya kissekatten har funnits tillgänglig på Appstore i flera herrans långa dagar, och jag har inte uppdaterat ännu, vilket är rätt otroligt! Visserligen funkar väl allt bra som det är, men ni vet ju hur det är, klart man vill ha det nyaste och coolaste ;) Men framför allt så vill jag uppdadera pga att Mountain Lion och iOS 6 (som kommer i höst) kommer att funka grymt mycket bättre tillsammans än vad nuvarande operativsystem gör. Synkroniseringen mellan alla diverse appleprylar blir smidigare och enklare. Så det ser jag fram emot :) Lika bra att börja uppgradera på en gång då, speciellt när jag nu fick en stund över.
Publicerat: 2012-07-29 @ 16:05:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!