Lägenhetsvisning

Våran inneboende har härmed sagt upp sin del av längeheten till oss. Skönt, men samtidigt inte. Skönt att bo bara jag och min darling, men samtidigt betyder det att vi måste flytta. Eller betala en hyra på 7k varje månad. Egentligen är vi inte direkt sugna på något utav det. Men vi har insett att pengar är kul att ha till annat än bara boende (även om det är viktigt att bo vackert och underbart). Så nu börjar jakten på en ny lägga.

Vi la ut våran befintliga lgh på bytes i förrgår, och i morse hörde en kvinna av sig och var intresserad. Hon har en trea på gården ovanför och behöver ett större boende. Så hon kommer vilken minut som helst och kikar här, så springer vi över till henne sedan och kollar hur det ser ut där!

Först blev jag supertaggad, men sen fick jag veta vilken lgh det handlar om, och då blev jag lite skeptisk.. Sjävla bostaden är säkert himla fin, det är mer läget jag inte gillar.. balkongen åt helt fel håll, parkeringshuset rakt utanför sovrumsfönstret, betongbalkong, mm. Men jag ska försöka gå dit med ett öppet sinne och se iallafall!

Återkommer med resultat..
Publicerat: 2012-07-25 @ 19:38:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!