Klänning


Nästa söndag är det dags för dop. Det är lille Albin som ska döpas, och det ska bli himla mysigt faktiskt! Så sent som idag lyckades jag (äntligen och mot alla odds) hitta en hjälte som kunde ta mitt jobbpass så att jag fick möjlighet att gå på dopet. Nu är det bara ett problem som återstår - vad tusan ska jag ha på mig?!

Bra att för en gångs skull börja fundera på det i god tid, så jag hinner beställa nån ny klänning Oftast börjar jag tänka på det på allvar först en, max två dagar före, och då är det helt klart för sent att hinna beställa något. Och att gå runt i butiker och leta efter något som man verkligen behöver fungerar ALDRIG. Men som sagt. Vad. Tusan. Ska. Jag. Ha. På. Mig?

Snabbkollat lite på nelly och hittade några fina klänningar. Måste bara tänka och fundera lite!
Publicerat: 2012-07-30 @ 20:41:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!