Disk, disk, disk..


Nu har jag allvarligt talat fått nog! Så fort man ätit något så blir det disk. Och som alla vet så är det inte så himla kul att diska. Samtidigt är det inte speciellt roligt att ständigt ha ett växande diskberg i köket. Trots att det är "snabbt och enkelt" att ta i tu med disk-h-vetet så fort man har ngt litet så är det inte alltid speciellt roligt. Nä, huvva. Disk suger!

Vad kan man då göra åt detta fasansfulla problem? Ja tack och lov så existerar det en himla smart uppfinning som kort och gott kallas för "diskmaskin"! Och tänk då vilket himla sammanträffande att det trillar ner reklam om rea på diverse diskmaskinsaffärer i brevlådan var och varannan dag, samtidigt som jag får lön typ... imorgon? Är inte det universum som sänder mig ett tecken?

Och förresten så är det väl bättre att satsa tiden man annars diskar, på att fara och träna istället? För det är det jag och Hannie gör nu för tiden. Och då behöver jag ju någons som sköter om diskberget här hemma när vi försöker bli fit för beach hösten nolltolv.

Jag vet då vad jag ska spendera min lön på denna månad!
Publicerat: 2012-07-12 @ 11:05:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!