Vad är det som är SÅÅ svårt??

Men alltså, allvarligt. Hur jävla länge ska det ta för com hem att skicka ett jävla programkort?! Beställde ett den 11 december och lovade att jag skylla ha det inom 3 dagar. Men det visade sig när jag ringde dom den 22a, att dom skickat kortet till fel adress. Dom lovade då att lägga om abonnemanget till rätt datum, och skicka ett nytt på en gång.

Den 29 december hade vi fortfarande inte fått något programkort, så jag ringde kundtjänsten IGEN. Ja då har dom tydligen skickat ett kort, men först den 28e.. Och denna gång var jag extremt noga med att fråga om adressen stämde, vilket den tydligen gjorde. Men hur faaaaaaaan kommer det sig då, att efter ÄNNU en vecka så har vi FORTFARANDE inget programkortshelvete???!!!!

Börjar bli jävligt less på att leva med endast svt 1 och 2, samt TV4 och TV6. Vet ni hur värdelösa program det är? Och förstå va många bra filmer jag missat under julen. Allt för att Com hem inte har förmågan att skicka ett jäkla brev!!!!

Publicerat: 2012-01-03 @ 18:02:13


2 kommentarer
Postat av: Com Hem AB

Hej,

Det var ingen rolig läsning att du ännu inte erhållit ditt programkort.



Då jag inte har några kunduppgifter så kan jag inte se vad det är som har hänt, men om du inte får ditt programkort i posten idag så får du gärna fylla i formuläret som finns på länken nedan så får vi undersöka vad som har hänt.

http://www.comhem.se/socialmedia



Med vänlig hälsning

Fredrik Söderlund

Kundservice

2012-01-04 - 10:13:47 | URL: http://www.comhem.se
Postat av: Anonym

Hej, vi har ringt och pratat med kundtjänsten som tydligen klantat sig och "råkat" avbeställa vårt abonnemang istället för att skicka ett kort. Så nu har dom lovat att skicka ett nytt och att vi ska få det under nästa vecka. Så jag får verkligen hoppas att dom håller sitt löfte denna gång, annars struntar vi i det så får vi leva utan tv. Det är för omständligt att hålla på att ringa varje vecka och sen bara hopas varje dag att man ska få rätt brev..!

2012-01-04 - 17:22:58 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!