Träning

Shitpomfritt va taggad jag känner mig att sätta igång med träningen igen. Innan vi for iväg till Ghana körde jag stenhårt i en månad på Helex. Hade tänkt fortsätta där nu när vi kom hem, men då det öppnar ett nytt gym som har samma slags gruppträning som jag vill gå på, för halva månadspriset jämfört med Helex, så var inte valet så svårt för mig. Enda jobbiga är att jag har gått och väntat i över en månad på att dom ska öppna. Men imorgon - då tusan! Visserligen jobbar jag och sen är det basket, men måndag är jag ledig, så då blir det att trääääna! Ska bli supernice, känner mig som en uppsvälld, dallrande gele-klump. Typ. Och det känns så slösigt att mina fina rosa träningskläder ska måsta ligga i garderoben, där ser ju ingen hur fina dom är!

Bästa av allt? Dom har ZUMBA!!! ♥


Publicerat: 2012-01-28 @ 19:16:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!