Smart-ass..!

Äntligen har min älskade stjärnväska kommit till rätta! Den har varit mysteriskt borta sen någon månad. Trodde jag glömt den hos pappa på julen, eller kanske hos mamma i flytten, eller eventuellt hos Moa efter nån utgång. Men sanningen är så jobbig att den hela tiden legat i min egen garderob! Var väl sådär smart nån gång och skulle lägga den på ett fiffigt ställe. Så den hamnade på hyllan hööögst upp, omöjligt att se vad som finns på hyllan om man inte klättrar upp på nåt väldigt högt. Men igår bestämde jag mig att söka igenom varje liten millimeter av mitt liv tills väsk-skrället kom fram. Hann leta typ 17 sekunder så hitta jag den..

Så går det när man ska försöka vara smart..

Publicerat: 2012-02-11 @ 19:08:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!