Ledig?

För första gången på jag vet inte huuuur länge, så är både jag och K ledig samma dag, HELA dan. Otroligt! Men ingen sovmorgon för det.

Hade nån jäkla info på Arbetsförnedringen som jag tydligen var tvungen att gå på, plus möte med min handläggare. Kul sätt att börja en ledig dag..?

Tröstades däremot snabbt av hjärtat mitt, som bjöd mig på godlunch på waldorf, är typ mätt ännu ;) sen blev det en sväng på stan innan vi for hem.

Men som sagt, ingen vila bara för att man är ledig. Första jag såg när vi kom hem var hur extremt skräpigt och stökigt det var här hemma. Så det vart disk, dammsug, dammtork och snabbskura. Ikväll blir det tvättstuga. Gäller att vara flitig när man orkar!

Passade även på att äntligen bygga ihop mitt lilla "office" som jag köpte på IKEA. Måste säga att jag saknar min skruvdragare som jag lyckats slarva bort :(

Publicerat: 2012-02-15 @ 17:16:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!