Haha!


Hahaha, dagens roligaste var lätt detta:

Satt i kassan på jobbet när en pojke i lågstadieålder och hans pappa kommer och ska betala sina varor.
Pojken: åååh va varmt det är pappa, jag håller på å dö!
Pappan: jo, det är väldigt varmt med adunjacka inomhus
Pojken: pappa, kan du snälla skjutsa mig till ölandsbron?
Pappan: nej, inte ikväll..
Pojken: men ååååh Varför inte det? Då måste jag ju dö här!

Kids är för underbara ibland!

Nån mer som är helt underbar är min fantastiska vän Moa. Hon har skrivit världens gulligaste inlägg på sin blogg ♥ Kan bara säga såhär gumman, du är minst lika bäst och underbar! ♥
Publicerat: 2012-02-17 @ 19:13:22


2 kommentarer
Postat av: Moa

hahaha va? tänker han dö på ölandsbron? :P hahah



ps. Love you gumman! <3

2012-02-17 - 23:12:24 | URL: http://nattstad.se/snyggmoa
Postat av: Moa

meh tror min kommentar försvann :S

iaf:



HAHAHA tänker han dö på ölandsbron eller? hahah :D



Ps. Love you gumman <3

2012-02-17 - 23:22:02 | URL: http://nattstad.se/snyggmoa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!