Ajaj

Nu har jag gått runt och haft ont i min mun i över en vecka! Till en början tänkte jag att det nog går över av sig själv, men jag börjar nu tvivla..

Nu är bara den stora frågan - går man till tandläkaren eller vårdcentralen när man har ont i munnen men inte är säker på om det beror på en visdomstand eller om det beror på nåt helt annat? Känns ju ovärt att gå till VC och betala några hundringar för att dom ska konstatera att man måste till tandläkarn. Men samtidigt känns det dumt att gå till tandläkarn om det inte har med tänderna att göra. För dom heter ju TANDläkare och inte MUNläkare..

Nä nu blev det svårt här, och jag är så less på att ha ont, så nån måste ju kunna hjälpa mig :/

Publicerat: 2012-02-22 @ 20:18:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!