Karrameller!


Ojdå, blev nog lite väl ivrig i godispåsen när jag kom hem. Slängde mig direkt på soffan och glodde på film och råkade äta liiite för mycket karameller på en gång. Det får jag ångra nu. Illamående och tjockiskänsla är väl det minsta man kan kalla det. Men jag tror att jag behövde en liten sockerchock. Nu gäller det bara att försöka komma över den värsta illamåendekänslan, sen är det dags för middag när karln kommer hem, och sen är jag tillbaks på banan igen ;)

Blir nog en lugn lördagskväll trots allt. Ska ju på dop imorgon, så då gäller det att vara pigg och glad. Plus att jag har hört rykten om att det kommer finnas både smörgåstårtor och vanliga tårtor imorgon, så det kanske var bra att jag förberedde kroppen redan idag!
Publicerat: 2012-08-11 @ 17:46:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!