I wish..


..att jag var i Sundsvall exakt precis i detta nu! Tanken var väl att jag egentligen skulle vara det, meeen det blir inte alltid som man tänkt sig och vill. Låter kankse konstigt att vilja vara i Sundsvall av alla ställen, men det är nämligen så att Kent spelar där ikväll, på bara nån timme. Inte mycket att fundera på egentligen om man får välja mellan det eller Luleå Kalaset. Haha. Men när man har för mkt jobb och för lite pengar så får man snällt avstå. Ersätter den missade konserten med Kent på iTunes istället. Inte riiiktigt samma sak, men bättre än inget iallafall.

Nu ska jag gräva i mig en tallrik nudlar och lite karra och sen fara och träffa Hannie!

Ha en mysig fredag♥
Publicerat: 2012-08-03 @ 19:47:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!