Fredag!


God morgon! Så fruktansvärt härligt att det är fredag idag. I och med att jag är ledig hela helgen så är det till och med en extra najs fredag. Ska däremot iväg och jobba på en liten stund, men ikväll ska jag minsann ha fredagsmys. Hoppas att karln min är med på det, annars får jag väl köra fredagsmys i min ensamhet.

Har inte tränat på alltför många dagar nu heller. Och ikväll lär det inte heller bli nåt gymbesök då hela stan är avspärrad för Kalaset. Om det är fint väder när jag slutar kanske jag far ut och joggar här hemma istället. Åh det skulle vara najs :)

Nu - hoppa i kläderna och kleta på lite mascara, jobb på 39 minuter. Ha en härlig fredag!
Publicerat: 2012-08-03 @ 10:21:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!