Bokat!

ÅÅåh, är så glad nu! Jag fick plötsligt nog av allt velande och alla "kanske" så jag ringde till karln min och sa "jag ska åka till Stockholm och jag har bestämt att du ska med". Så han hade inte så mycket att säga till om. För jag vet att om han har det så blir det aldrig nåt, hehe.

Så nu har jag suttit halva eftermiddagen och bokat tåg, konsert, vandrarhem, båt och flyg för hela slanten! Shitpomfritt va jag längtar nu. Visserligen blir det bara en kort liten mini-semester, men en extremt intensiv och behövlig sådan. Vi behöver båda komma bort lite från vardan och göra kuliga grejer, och jag behöver framför allt se Kent ;) Plus att vi får hänga med Sara en dag i Stockholm. Bra timing kallas det.

Ut och njut av lördagen, nu blir det middag hos svärmor
Publicerat: 2012-08-04 @ 18:07:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!