SEMESTER!!

Heeeelt otroligt så himla trött jag är! Jag har ÄNTLIGEN klarat mig igenom mina 11 jobbdagar utan ledighet, och är helt matt. Har inte vågat slappna av förrän nu. För slappnar man av, så tappar man farten, och det blir svårt att komma igen..

Borde laga mat, för magen kurrar. Borde börja packa, men innan dess borde jag tvätta, och det innebär att jag måste gå hela vägen till tvättstugan och boka ett pass. Plus att det typ är kört att få det pass man vill ha om man inte bokar typ ett halvår i förväg :(


Nä, nu kändes allting jobbigt och detta vart ett himla dystert inlägg.
Men positivt:
- klarat mina 11 jobbdagar
- ledig i 10 dagar
- myskväll med min karl tonight
- fira Moas b-day imorgon (extremt sent)
- turkland på lördag

Slutsats: kanske inte så dåligt ändå :)
Men, jag måste bara få lite energi någonstans ifrån.. Kanske borde köpt med mig lite redbull hem?
Publicerat: 2012-04-12 @ 18:02:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!