Olivers

Ojdå, råkade visst gå ut igår trots allt. Vart helt plötsligt supertaggad, då jag hoppade i nå dugliga kläder och for in till stan. Det var väääärldens längsta jävla kö, så jag funderade på att fara hem igen, men ibland ska man ha tur. Mötte storebror som stod allra längst fram, så jag smög mig in i kön och var inne på 2 minuter ;)

Vi hade riktigt kul, men shit va mycket folk det var, helt crazy. Men jag hade ju iofs inte räknat med nåt annat!

Nu sitter jag på jobbet, IGEN! Dag 8 av 11, så snart är jag i mål. Är totalt otaggad idag däremot, men det är bara att härda ut, om 5 dagar drar vi!!

Publicerat: 2012-04-09 @ 16:30:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!