ZUMBA

Oj, tiden verkligen rusar iväg. Hade tänkt blogga för typ en halvtimme sen, men jag fastnade på en massa andra intressanta bloggar istället, så det får bli en snabb-blogg.

Har varit och stuckit mig i armen idag, ett så kallat pricktest. Visade sig att jag var allergisk mot björk, timotej, katt och hund. Jag är fine med dom första tre, men den sista, hunden, den väljer jag att inte tro på, för enligt mig så var inte det resultatet lika trovärdigt som dom andra...

Nu ska jag sticka iväg på ZUMBA! Har varit superdålig på att träna senaste dagarna, så dålig att jag nästan får skämmas.. Men nu jäklar är det Zumba-time. Helt klart roligaste träningen! Som instruktörerna alltid säger innan passet - det är inte träning, det är feeeest!
Publicerat: 2011-09-13 @ 17:01:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!