Tuna

Fy usch och blä vad det regnar, verkligen galet mycket! Nu är det höst på riktigt... Men snart ska jag till sommaren igen!! (ville bara retas lite, hehe)

Idag har jag och Sara varit och kikat på en jättefin lägenhet på tuna. Den var fin och fräsch, och bra tapeter (bara ungefär hälften jag vill byta ut). Planlösningen var också godkänd, med ett stort, ljust och luftigt vardagsrum = vad vi vill ha! Det enda som inte var så bra var att det var en "betongbalkong" och att den var på bortre delen av Tuna, hade hellre velat ha en i början. Vill ju vara granne med min SnyggMoa! Och sen hade det inte gjort ngt om den låg på entreplan heller. Är extremt less på trappor, och jag vill ha gräsmattan rakt utanför dörrn! Men annars var den perfekt för mig och min gamla + nya sambo! Inte alla som får bo med två stiliga karlar ;)

Nu är det endast två personer i kö som måste elimineras innan vi åter igen kan utnänmna oss själva till tunabor!

Endast 23 dagar till det 27°C varma Accra ♥
Publicerat: 2011-09-08 @ 20:38:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!