Pliiiiiiis!

Ååååh, jag är så SJUKT taggad på att flytta hemifrån - igen. Jag längtar helt extremt mycket efter att få fara på Ö&B och köpa skurmedel, diskmedel, toapapper och diskborstar. Vem längtar efter sånt liksom?? Tänk vilken lycka att få fylla sitt eget städskåp med fräscha städprodukter!! I know, jag är lite störd..

Förhoppningsvis blir vi bara kvar här fram tills vi åker till Ghana och sen har vi vårt eget plejs, hoppashoppashoppas! Enda problemet är bara att vi inte har några möbler kvar, inte ens en säng äger vi, haha. Varsitt sängbord och en Expedithylla från Ikea. Men det ska nog gå bra, Moa har ju redan lovat att hänga med till paradiset! ;) Plus att flytten isf blir i juletid (perfekt julklappsläge) och folk som man känner äger alltid mer möbler än dom behöver. Så nog vet jag vi ska klara oss. Prio 1 är iallafall en säng, en TV och en Hemnes TV-bänk, då klarar vi allt ♥
Publicerat: 2011-09-06 @ 20:28:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!