Inte stor ännu..

Ibland är det bra att vara uttråkad, rastlös och ha en massa tid över. Nu har jag nämligen gått igenom tusenmiljonermiljarder olika slags utbildningar och kurser som verkar intressanta, och hör och häpna, jag TROR att jag har hittat min utbildning!! JAG (tror) VET VAD JAG VILL BLI NÄR JAG BLIR STOR!

Nu är enda problemet att komma in på utbildningen.. Vilket nog är myyycket lättare sagt än gjort. Utbildningen ges i Göteborg och Haparanda. Haha. Undra var man väljer då? Göteborg i första hand - såklart. Men det kanske är lättare att komma in i Happis, så i värsta fall får jag väl hamna där i 2 år. Vi får se. Det känns bara bra att jag hittat detta. Nu ska jag bara fundera och smälta vara glad!

Och nej, jag tänker inte berätta vad det är för nån, då kanske nån mer söker, och jag kommer inte in - ha!
Publicerat: 2011-09-05 @ 11:39:54


1 kommentarer
Postat av: Sarah Gabrielsson

Var med och tävla om ett par Jeffery Campbell shoes i samarbete med Nelly.com i min blogg om du känner för det :)

2011-09-05 - 12:41:20 | URL: http://fashionpunsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!