Fullspäckade dagar

Det är nu inte många dagar tills vi åker till Ghana. Ni ska bara ana hur mycket det är som måste fixas! Hade vart najs om man bara packat ner tandborsten, rena underkläder och solkrämen och stuckit. Men nej, man måste ha koll på minsta lilla detalj, allt måste vara ordnat och perfekt och blablabla.

Igår var jag iallafall extremt duktig. Jag packade klart allt som vi ska ta med oss (förutom några småsaker, typ necesären), plus att jag satte igång och flyttpacka - ordentligt! 5 säckar med kläder/skor/lakan/filtar/mm, och en kartong med prylar! Allt som vi inte tar med oss till Ghana ska ju packas ner i lådor eller säckar och upp på vinden i väntan på tunaflytten. Jag tänker fan inte komma hem i november och börja packa, då gör jag det hellre nu!

Sen måste vi ju hinna jobba, träna, gå på kalas, träffa folk och sånna roliga saker också innan vi far. Men va tusan, dygnet har ju 24 timmar, så nog vet jag vi hinner :)
Publicerat: 2011-09-26 @ 13:58:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!