Crazy!

7 dagar kvar..!!

Alltså. Det är helt jävla sjukt, om en pluttig, fjuttig liten vecka ska vi åka till Afrika. Och vara där i 2 månader. För varje dag som går så inser jag att det är helt extremt snart. Jag får megapirr i magen när jag inser att det är just bara EN vecka kvar. En måndag, en tisdag, en onsdag, en torsdag, en fredag, en lördag och sen åker vi!

Det har liksom alltid varit sååå långt borta, typ "åh det är bara 54 dagar tills vi åker", och helt plötsligt är det liksom 7 dagar. Vafan, nu börjar det nästan bli panik! Man måste bärja tänka på vad man ska ha med sig, har jag glömt något? Nä, shit alltså, nu är det NÄÄÄÄÄÄRA!!! :D
Publicerat: 2011-09-24 @ 12:24:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!