Brittan?

Mötte en amerikan på flygbussen från landvetter (vad fan gör en man från Miami i kalla jävliga Sverige liksom?). Han tyckte att jag hade en snygg väska, men det var nog mest för att han själv hade en likadan. Så vi babblade en stund och tillslut kläcker han ur sig "Oh, you look like Britney Spears". Whaaat?! Nå, han menade det iallafall som en komplimang  (jag var ju tvungen att fråga), och det tyckte han var väldigt roligt. Så när han klev av bussen ropade han "bye Britney" till mig, haha.

Så idag har jag såklart fått heta Britney hela dagen, A tycker att det är sååååå roligt att kalla mig det. Men jag vet inte riktigt... SÅ speciellt lik är jag väl inte? (måste vara det blonda håret?)

Publicerat: 2011-09-16 @ 21:23:43


2 kommentarer
Postat av: moa

haha jo är nog det blonda håret, vet att när jag var i london kalla en kille mig paris hilto (då när jag var super blond) men det bästa är att ta det som komplimanger ;)

Kanske ska börja kalla dig Britlin? ;)

2011-09-16 - 22:43:39 | URL: http://nattstad.se/snyggmoa
Postat av: elin

haha, alla blonda är likadana då alltså? Moa Hilton och Brittlin blir vi då, haha ;)

2011-09-17 - 18:26:45 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!