Bills bills bills..


Alltså, hur svårt ska det vara. Alla vet vi att det kommer räkningar varje månad. Lika väl vet vi att samtliga ska vara betalda INNAN sista dagen i månaden. Och det gör inget om det blir tidigare. Så jag undrar då bara varför det är så jävulskt svårt att komma sig för att bara göra det. Herregud, så mycket som man sitter och slösurfar, så skulle man väl lika gärna bara kunna knappra in lite siffror på banken istället. Men nej, det är ju verkligen jääääättejobbigt.. Jag vet inte HUR många gånger jag tänker att " nu ska jag betala räkningarna", men bara att plocka fram dom verkar vara superjobbigt.

Nå, nu ligger dom iallafall här framför mig, bara det är ett stort steg!
Publicerat: 2011-09-26 @ 13:17:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!