Seeeeeeg torsdag


Flickorna hjälper Rakaya att göra fufu

Idag är det skitväder här i Tamale. Det är mulet och regnar till och från. anledningen till det dåliga vädret är att vi skyndade oss att tvätta våra sängkläder på morgonen, så att dom skulle kunna hänga ute och torka under dagen. Pyttsan. Vi får nog sova utan sängkläder i natt.

på grund av det dåliga vädret så har vi varit väääldigt sega idag. Tvätten är det enda vi åstadkommit. Vi som måste in till stan och handla mera dricka, och sen ska vi till farbrorn som vi var hos igår. Så det får gärna sluta regna nu tack. Man vill helst inte gå ut i regnet, för det är inga smådroppar, varje droppe är typ en liter vatten.

Vi har förresten inredit vår nya hylla lite grann också, se så fin den är!
Publicerat: 2011-10-13 @ 14:47:18


1 kommentarer
Postat av: sara

Vilken fin hylla ni fixat:)Regniga dagar måste ni ju också ta vara på, är ju rätt mystigt ibland när det regnar:)

Drömde att du var tillbaka i Lule och jag frågade dig varför du var här du skulle ju vara i ghana i två månader och då svarade du "man kan väl pendla", du sa det då självklart att jag inte vågade ifrågasätta det i drömmen:S, mina drömmar är alltid så konstiga..

Föresten har hittat nya phineas och ferb avsnitt och så har jag fått veta att en film om dom släpps imorrn 14 oktober, den måste vi se:) har även hittat ett spel där man är Perry och ska besegra doffensmirt (vet inte hur de stavas).

Kram

2011-10-13 - 22:45:32 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!