Fredag 7 oktober - dag 6

Labadi Beach, Accra


HEJ VÄRLDEN OCH INTERNET! Äntligen, har känt mig vääääldigt handikappad utan internet i nästan en vecka nu! Nu har vi gått till ett internetcafé här i tamale, och som ni ser så har vi skrivit dagbok när vi vart här, så vi kommer fortsätta med det varje dag. På måndag ska vi också köpa en internetsticka med mobilt bredband så vi kan ha det i huset så vi kan hålla kontakt med alla er där hemma. Internet här är EXTREMT långsamt, så jag är ledsen, det kanske inte blir så mycket videosamtal på skype, men nån gång kanske det funkar!

Nu ska vi tillbaka ut i den sköööööna värmen, minst 30 grader i skuggan, man svettas som en GRIS ;) Kanu tycker det är så jobbigt, men jag tycker att det är bra. Bara lite jobbigt ibland...

 

Publicerat: 2011-10-07 @ 16:36:48


5 kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vilket äventyr redan nu !

Läser att ni har det jättebra ! Bara ni inte blir föör bortskämda.....:) Jag förstår att Kanu är jätteglad över att vara hemma. Ta hand om er och tusen kramar !

2011-10-07 - 20:06:39 |
Postat av: Sara

Hej saknade sig på basketen idag, är inte lika kul utan dig!

Vad härligt ni ser ut att ha det!:)

Kram

2011-10-07 - 21:39:24 |
Postat av: moa

kul att läsa hur ni har det! =)

tror jag och sara får börja gå 3ggr om dan i solarium så vi är brunare än dig när du kommer hem ;)

2011-10-08 - 13:23:07 |
Postat av: Elin

Haha, tack snälla ni för era komentarer. Vi saknar er alla här nere. men vi har det bra, och ja Lena, vi blir nog alldeles för bortskämda. Vi blir serverade superbra mat flera gånger om dagen, och dom tar hand om oss såååå bra!

Hur gick basketen, Sara? Jag hoppas att du ser till att dom sköter sig även fast jag är borta? Du får dra in Moa som ersättare så att du slipper gå själv :/

Och Moa, min Moa, ni ska inte gå i nå solarier, jag vill inte ha nå minikissies som vänner när jag kommer hem ;) förresten så är jag inte så brun ännu, och vi har redan vart här en vecka nästan! Det är sååååå varmt, så man vill helst inte vara i solen...PUSS PÅ ER ALLA <33333

2011-10-08 - 15:25:12 |
Postat av: Sara

Du kommer nog hinna bli riktigt brun även om du inte solar, eller i alla fall kommer dina ben vara det;)

De skötte sig utmärkt på basketen, vann med 103-70. Efter matchen hörde jag nån som sa: "Jag tyckte dom sa att det skulle vara match ikväll, men det här var något annat". 08 blev rejält överkörda.

Kram

2011-10-08 - 17:29:23 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!