Bilder

NUUUU har vi äntligen fixat så att vi har internet här hemma i huset. Vi har skaffat en sån där surfsticka eller vad dom nu kallar det. Så jäkla nice. Så nu blir det lite mer regelbunden aktivitet hära, och inte klumpuppdateringar :) Eftersom att det varit dåligt med bilder i inläggen tidigare, så lägger jag in några bilder här istället!


Jag och mama framför vårat superfina hus!

Faiza och jag kollar bilder

Våra supersnygga dojjor!

Oscar, Kanu & Taju käkar middag

Muuuuuums, jag säger ju att vi blir bortskämda!

Faiza är superduktig och jobbar hårt med att fläta mitt hår. Det är alldeles för varmt att ha det utsläppt. Jag förstår varför många kvinnor här rakar bort sitt hår!
Publicerat: 2011-10-08 @ 15:45:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!