Torsdag 3 november - dag 33



I vanliga fall sover jag jäääääääääääättelänge på morgonen, till efter 7, till och med till halv åtta nån gång. Riktig sömntuta jag är. Så när jag idag gick upp kl 6 så vart alla väldigt chockade att jag var vaken så tidigt. Vi hade inte berättat för någon vad vi skulle iväg på för nåt äventyr, så dom var väldigt nyfikna och fundersamma. Vi sa bara att vi skulle hälsa på en kompis till Kanu, och att vi var tvungna att gå dit tidigt. Egentligen skulle vi till flygplatsen och hämta Aicha, men det var ju en överraskning att hon skulle komma, så det kunde vi inte säga.


Faiza och Aicha

Strax efter 8 landade planet, och sedan dess har vi inte haft en lugn stund, haha. Det blev lite mera fart på stället sen Aicha kom. Vi hann bara hem och lämna väskorna och byta om lite, sen var det shopping deluxe som gällde! Hon behövde sig först och främst en säng, men det blev även en massa mat, en liten tv och en massa annat smått och gott som fick följa med hem. 8 shoppingtimmar senare var vi heeelt slutkörda, så vi orkade inte göra mycket mer resten av dagen. Men på kvällen lagade Aicha lite RIKTIG mat till mig - pasta med köttfärssås. Fatta va gott. Efter halva portionen var jag mätt, men jag proppade i mig andra halvan också bara för att det var så extremt gott! Och det bästa av allt - det blev massor med rester, så jag kan äta det fler gånger!

riktig mat!!


skuggtemperaturen ca kl 17 på eftermiddagen, just innan solen gick ner.. förstå att vi svettas!

Publicerat: 2011-11-10 @ 09:41:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!