Tisdag 8 november - dag 38



På morgonen var vi så duktiga och gjorde bort all våran tvätt, som vi har sparat på väldigt länge. Men det var inte så himla mycket som vi trodde, det var mest bara stora grejer, så det gick ändå ganska fort. För varje gång vi tvättar här, så blir jag mer och mer tacksam för våra tvättstugor hemma i sverige!

Efter tvättandet fick jag väldigt ont i huvudet, min kropp är väldigt racklig här. Just när jag lyckas bli av med min jobbiga halsfluss (elle va det nu var?) så kommer huvudvärken och förstör. Så jag låg bara inne och sov och vilade hela dagen. Typ kollade på tv och löste korsord. Mer än så orkade jag inte.

Men framåt eftermiddagen blev jag rastlös, och mitt internetberoende tog mig hela vägen in till stan, trots min huvudvärk. Vi packade in oss 6 pers+chaufför i en liten skruttig taxi, som körde oss in till stan. Aicha skulle handla en massa mat, men jag orkade inte följa med, så vi fixade bara internet och sen for jag, Kanu, Taju och lilla turbokillen hem igen. Aicha och Faiza var borta flera timmar till, och jag vette tusan vad dom pysslade med eller höll hus. Det var då iallafall mörkt sedan länge när dom tillslut kom hem igen. Så vi proppade i oss middag och huvudvärkstabletter, och sen blev det rakt i säng.

Publicerat: 2011-11-11 @ 10:20:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!