Spännande!!

Herregud, nu börjar det dra ihop sig! Har just avverkat alla 25 låtar, och poängsatt alla, MYCKET rättvist och objektivt, Såklart... I toppen har vi (heeelt oväntat) UK och Sverige. Vadå tjejröster? Haha. Svaga för söta pojkar eller?!


Jag blev utsedd till ansvarig för röstningen, och jag erkänner, jag fuskade lite och gav UK 3 gånger max-poängen, hehe. Och jag insåg just att jag missat att rösta. Så om UK inte får bra poäng av Sverige nu så vet ni ju vem som är ansvarig...

Nu ska vi försöka genomlida dessa otroligt dåliga mellanakter och dricka upp drinkarna som vi blandat, så vi får göra ännu bättre drinkar till röstningen (och hopefully) vinstfirandet. Så håll nu tummarna för TUSAN.

LETS GO SVERIGE OCH UK! ♥
(ni skulle ha sett hur fint vi dansade och sjöng framför TV'n med Eric Saaaaade och jublade, det ni, det skulle dragit hem många 12:or)
Publicerat: 2011-05-14 @ 23:21:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!