Sommar!

Shit alltså, vilket galet underbart väder det är/har varit idag! Har varit hos pappa hela dagen och solat, krattat och bakat tårta. Så lyxigt med en villa med en stor och härlig gård. Så enkelt att bara gå ut och njuta, sååå enkelt och mysigt! Skönt också att jag för en gångs skull fick vara ledig en dag när man kan njuta av vädret också. Skulle egentligen vara ledig 3 dagar nu, men har blivit inkallad till imorgon också. Men vi är ju hemma i Luleå för att jobba och tjäna pengar nu, så då är det lika bra att sätta igång!

Till helgen så SKA jag iaf vara ledig, för då blir det eurovision song contest, go mat, drinkar, sigstar, och en massa surr med mina brudar! Och sen får i helt enkelt se vad som händer :) nu ska jag ut i solen och njuta lite inkans det blir för kallt igen,

Later darlings!
Publicerat: 2011-05-09 @ 17:08:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!