På begäran

fina skor är alltid bra ♥

Vars fan har värmen tagit vägen? Man hann vänja sig vid solsken och en massa plusgrader. Och nu är det typ 3 plus och sol ibland.. Inte bra!

Imorgon ska jag för första gången på flera veckor jobba ett pass som inte är till 22. Kommer kännas superlyxigt att gå hem redan kl 19.

Idag har jag iallafall hunnit med en heldag med mina brudar, först en sväng på stan med lunch och sen hamnade vi hemma i Smal-Moas soffa med wii-spelande och slötittande på tv. Vi har även satt igång att planera nästa helg, det är mycket att förbereda och ordna så det gäller att sätta i gång i tid ;)

Nu har vi klagat på att vi är hungriga i typ en timme, så jag ska ta tag i brudarna och se om det finns något intresse att fixa nån mat ikväll..
Publicerat: 2011-05-04 @ 19:32:56


1 kommentarer
Postat av: SnyggMoa

på lördag räknar jag med MINST 2 inlägg!

2011-05-09 - 17:12:56 | URL: http://nattstad.se/snyggmoa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!