ESC del 1

Varför är det så himla svårt komma sig för att laga mat när man är ensam hemma? Mamsen är på flyget och kalrn min är på träning. Jag själv har vart hemma över en timma efter jobbet, men ingen mat har lagats än, trots att jag sitter och är hungrig. Men nej, eftersom att ingen är hemma och tjatar på mig så får jag inget gjort. Haha, hur lat får man va? Jag skulle nog svälta ihjäl om jag bodde själv en längre tid. Eller nej, då skulle jag leva på kakor, choklad och mackor. Jättebra. Verkligen.

Ikväll kommer min Sara hit. Det är semifinal 1 i Eurovision Song Contest, och vi ska naturligtvis följa den. Vi måste ju ha koll på motståndet tills på lördag då det är den stora finalen!

Nörd? Ja.

Mamsen har lovat att köpa med sig choklad från arlanda också, så vi ska nog klara kvällen galant.

Men först var det mat, ja. Om jag nu kommer så långt...
Publicerat: 2011-05-10 @ 18:46:03


1 kommentarer
Postat av: SnyggMoa

hade det inte varit för att det var en speciell kväll ikväll annars hade du fått komma och äta mat hos mig med ALLT gott som jag håller på med ;)

och NEJ jag ska INTE elda upp köket!

2011-05-10 - 18:50:47 | URL: http://nattstad.se/snyggmoa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!