blääääääääääää

Men fan alltså! Det där gick ju inte ALLS som man ville :( Visst, Sverige hamnade på en skuperdupermegaotroligt bra tredje plats, sjukta bra egentligen. BRA GJORT ERIC SAADE! Men UK hamnade typ.. sist... Och ett så konstigt land som Azerbadjan (vet inte ens hur man stavar det) vann. Vet inte ens vars det ligger?. Nej, jag är inte helt nöjd. För en gångs skull hade man 2 länder som man verkligen hejade på, och så lyckades man ändå inte pricka in rätt vinnare...

Men faktiskt. När vi gjort en sammanställning av alla våra superopartiska röster så hamnade Azerbadjan på en delad fjärde plats! (9 av 15 möjliga poäng) så vi var ju inte TOTALT ute och cyklade iaf.

Imorgon ska jag fan ladda ner "Popular" och lägga in den på min iPhone, faktiskt. Nu är jag supertaggad på Eurovision. Men jag måste nog inse att det är slut för detta år och ett heeeeelt jäkla år till nästa gång.

Jag har iallafall haft en SUVERÄNT UNDERBAR kväll men mina underbara brudar♥

Imorgon blir det bulgarien!
Publicerat: 2011-05-15 @ 01:06:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!