Tvärt emot och bak och fram

Det är väl nu man ska börja banta och träna järnet för att vara redo för beach nollelva? Det är alltså dags att kasta ut karameller, chips och kakor. In med grönsaker och nyttigheter. Men framför allt börja träna!

Visst låter det helt fantastiskt bra och hurtigt? Och fruuuuktansvärt TRIST!

Därför har jag just varit och sagt upp mitt gymkort! Nä, det är faktiskt inte därför. Jag sa upp det för att jag hatar mitt gamla gym. Jag hatar att gymma på maskinerna, jag vill gå på roliga pass med mina kompisar, vilket jag inte kunde göra där.

Det i sin tur ledde till att jag var där typ en gång i månaden = inte värt pengarna. Då är det bättre att köpa ett dyrare kort på ett bättre gym som jag verkligen kommer att använda!

Plus att jag snart har Zumba på datorn, så jag och mamma ska dansa loss här hemma ;) Och självklart ska jag Zumba med min Snygg-Moa också!

Nu = ut i solen!!
Publicerat: 2011-03-28 @ 13:35:54


1 kommentarer
Postat av: moa

när ska du zumba med mig mig då????? va va vaaa??? ;)

2011-03-28 - 14:43:00 | URL: http://momoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!