Sommarvärme i Leeds

Åååååh, vilken underbar dag! Norrbottning som jag är så har jag lärt mig att man inte kan lita på vädret. Så jag tog på mig dom varmare strumpbyxorna och en extra tröja när vi skulle gå ut. Let me just say - onödigt! Så fort vi klev utanför dörren så kände man riktigt hur solen värmde! Det var till och med ganska varmt i luften, åtminstone 10 grader skulle jag gissa = UNDERBART!

Varför bor man i norrbotten?

Det var tusentals blommor i parken och knoppar i träden! I mars! Det är liksom 3 månader för tidigt, med norrbottenmått mätt. Lovely! Bara att njuta av värmen så gott det går under veckan, då jag mest troligt åker tillbaka till Sverige och kalla Luleå till helgen. Fast jag såg att de lovat solsken och plusgrader även där, så jag får väl hoppas att jag inte kommer tillbaka med -30° som jag verkar ha tagit med mig när jag åkte.
Publicerat: 2011-03-01 @ 21:44:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!