MVG

Snacka om att ha framförhållning! När vi var på jobcentre igår så fick vi läxa att söka 3 jobb innan vi ska dit nästa vecka. Jag har redan gjort det = otroligt! NÄR i hela mitt liv har jag gjort en läxa eller sökt ett jobb i så god tid? Aldrig skulle jag nog säga. Englad kanske gör mig till en bättre person?

Duktig eller inte, jag har iallafall vänt på dynet, som vanligt när man inte gör vettiga saker på dagarna. Igår var vi uppe til 3 och kollade på Glee. Sov som vanligt till 12 idag och väcktes av att någon ringde. Tur det, hur länge hade vi sovit annars? Det är farligt med dubbel mörkläggning för fönstrena, det blir aldrig ljust så man förstår inte att det är dags att vakna och då sover man bort hela dagen = inte bra, fast det gör inget.

Ska strax iväg till Lidl och handla lite. Slut cola = panik! Vatten och bröd ör också slut, så det kanske vi också skulle ta och köpa? Fast det är inte lika viktigt, såklart.

Nu = boka flygbiljetter!
Publicerat: 2011-03-03 @ 15:34:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!