Mums!!

Snacka om att vara en sucker för sötsaker. Jag kunde inte ens hjälpa Moa att födelsedagsbaka utan att jag kände mig tvungen att baka en massa själv också. Eller så kanske det bara handlar om understimulans?

Jag snodde dessutom Moas idé rakt av och rörde ihop en kladdkakesmet. Knosade lite Daim som jag blandade i smeten och pytsade sedan ut det i muffinsformar. Efter gräddningen smälte jag lite vit choklad och kladda på. All cred till Moa för hennes dunder-recept!

Jag lyckades ju verkligen inte göra världens snyggaste muffinsar, men jag lovar, dom blev jäkligt goda! Båda Hanna och mamma har hunnit smaka och godkänna.

Nu = Godnatt! ♥
Publicerat: 2011-03-30 @ 23:04:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!