London baby!!

Det var faktiskt inte sååå hemskt att stiga upp kl 6 i morse. Inte just då iallafall. När jag däremot satt mig på bussen och insett att jag ska sitta inklämd där i drygt 4 timmar så hade jag kunnat göra vad som helst för att få krypa tillbaka under det varma täcket och sova vidare! Nå, jag överlevde bussresan och sitter nu på Victoria station i London och väntar på bussen till Heathrow. Trots att jag aldrig vart i London, (förutom att jag åkt igenom staden idag, plus när jag kom hit) så verkar London helt underbart!! Fast det är svårt att veta om det verkligen är det, kanske bara är vårsolen, plusgraderna, de gröna gräsmattorna och det helgfirande folket som gör att det ser så idylliskt och underbart ut? I vilket fall som helst så känns det lite jobbigt att lämna solen och vår värmen och åka tillbaka till den mörka kalla vintern.. men det ska bli kul ändå, jag saknar ju allt mitt folk där hemma <3 Nu är det dags att hoppa på burren och börja ladda inför mellon ikväll ;) Luleå, here I come!
Publicerat: 2011-03-12 @ 13:22:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!