Lååååååång lista!

1. Vilken svordom använder du mest? fan
2. Äger du en iPod? Nej, men en iPhone
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? ingen alls!
4. Hur många resväskor äger du? en, röd fin
5. Använder du flip-floppar? Ja, utomlands på stranden

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Willys, ibland konsum
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vara med såklart!
8. Vilken var den senaste filmen du såg? oj, superlängesen jag såg en film. Senaste biofilmen var iallafall Burlesque
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? det beror på vilket humör jag är på.
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En stor, underbar lägenhet med fantastisk inredning!

11. Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, speciellt jag själv
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Jag äger ingen CD-spelare. Men om jag gjorde det så skulle det nog vara Bruno Mars "Doo Wops and Hooligans"
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Alltid Kent
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nja, inte vad jag minns. Men jag och Snygg-Moa "skapade" en ganska stor en förra veckan, DVV...... ;)

16. När var senast någon stötte på dig? Jag har blivit en gammal toffel som ingen stöter på nå mer, så det var länge sen :P
17. Vad åt du till middag senast? Ost och skinkpaj på jobbet igår
18. Använder du huvtröjor? Ja. Huvtröjor = BRA!
19. Kan du vissla? Ja, faktiskt!!! (vilket är helt otroligt) men bara lite
20. Vem var den senaste som ringde dig? Jobbet

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Oj, jag börjar bli så feg. Men jag ÄLSKAR Balder på Liseberg ♥♥
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Alldeles säkert, men det struntar jag i
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0920
24. Tittade du på tecknat när du var liten? ja, men helst ville jag se Pippi Långstrump
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Haha, det finns inga stora köpcentrum i Luleå eller norrbotten.

26. Hur många syskon har du? jag har världens två bästa bröder ♥
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Nej
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Alla SEMI-filmer ;)
29. Äger du några popband t-shirts? Ja, Kent!
30. När flög du senast? För drygt 2 veckor sedan, från England

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 (fast det är inte mitt bord)
32. Läser du för skojs skull? Ja, det har väl hänt, men det är VÄLDIGT sällan jag tar mig tid till det. Tyvärr.
33. Pratar du några andra språk? Engelska (tack och lov)
34. Diskar du din egen disk? Ja, även andras ibland
35. Har du gråtit offentligt? Ja

36. Har du en stationär dator eller en laptop? En bärbar. En MacBook Pro ♥
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Alltid är väl att ta i, men ibland iallafall. Det är alltid bra att kunna en massa grejer.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Fegskit som jag är så nej. Eller en tatuering VILL jag väl göra, men jag kan inte bestämma vad och var..
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Om det är killen som bjuder ut tjejen så bör han betala. Men om det är tjejen som bjuder ut killen så bör hon betala. Vi lever faktiskt i ett någorlunda jämställt land! :)

40. Kan du kasta macka? haha nej, jag är väldigt dålig på det.
41. Har du någonsin varit på Jamaica? nej?
42. Vad har du med dig in på bion? karra!
43. Vem var din favoritlärare och varför? Rickard. Jag tror inte att NÅGON kan ha så roliga och underhållande lektioner som han!
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Ja, jag gör det nu.
45. Vad har du för väder? Soligt men kallt. Och blåser gör det garanterat också.

46. Har du en blogg? Ja, annars vet jag inte riktigt vad detta är..
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Idrott
48. Gillar du att flyga? Nej, det är skittråkigt ärligt talat. Men det är ju kul att man ska någonstans!
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet
50. När sov du senast på golvet? I England testade vi våran luftmadrass en natt. Räknas luftmadrass som golv?

51. Vilken är din favoritdrink? Jag minns aldrig vad den heter, det är bara Snygg-Moa som vet! Men man knosar iallafall lime, häller på vodka och fyller upp med sprite! MUMMA
52. Gillar du din boende-situation? Den duger, men är väl inte vad jag drömmer om. Den är lite temporär också. Men duger väldigt bra tillsvidare iallafall!
53. Vilken är din mammas hemstad? Luleå
54. Din pappas hemstad? Luleå
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 7

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det där är väldig olika. Vissa dagar far jag omkring som en idiot och vissa håller jag på att DÖ av understimulans..
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? haha nej, även fast vi babblade som idioter under dom flesta lektioner på gymnasiet
58. Vilken är din favoritfrukt? oj, jag gillar päron, men är lite allergisk mot dom. Men räknas hallon som frukt. Isåfall säger jag hallon.
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej inte direkt, men jag kanske borde börja göra det...
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22, helt sjukt!

61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, ganska. Men det är inte lika viktigt som att det SER snyggt ut.
62. Tror du på liv på andra planeter? Ja, det finns garanterat något slags liv förutom på jorden. Därmed inte sagt att det är gröna ailiens med 2 ögon som går runt och gör konstiga saker. Men typ partiklar och organismer och äckliga små larver som krälar runt finns säkerligen.
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Jag minns inte. Jag blir inte så ofta arg, snarare irriterad och ledsen.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? ärligt talat så vet jag inte vad jag ska tro om gud....
65. Vad var det senaste du åt? 2 "så goda"-mackor till frukost. En med ost och skinka och den andra med holland-geggamoja = smarra!

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Men va fan, man kommer väl inte överens med ett kön?! hallå? Det är väl skitsamma om ens vänner är män eller kvinnor, det är väl personligheten som är det viktigaste? Och en människas personlighet har väl inget med dens kön att göra? eller?

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Dom ville att jag skulle heta Anna, för det var ett fint namn och kom från släkten. Men då var det tydligen väldigt vanligt så dom ville att jag skulle ha ett mer ovanligt. Och på nåt sätt kom dom på Elin. Det visade sig sen att det var gaaaanska många som hade kommit på samma namn ungefär samtidigt, så Elin var inte så ovanligt trots allt, ungefär alla som är födda slutet av 80 och början av 90 talet heter just ELIN..
68. Gillar du senap? Nej. Inte ketchup heller. Och inte kaffe. (Vill bara gardera mig)
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! vafan, tiden går fort, det löser sig, allt löser sig alltid på något sätt, det jobbiga är snart över, det finns alltid någon som kan hjälpa"
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag VILL, men frågan är om jag vågar. Jag tror jag är för feg.

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Jag måste nog säga "Elin" i SEMI-dokumentären. Hon påminner sjuuuukt mycket om mig ;)
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nope, ingenting. Känns bättre att köpa nya "fräscha" grejer från affärn.
73. Tycker du om att krama folk? Jaaaa, kramar = mysigt :)
74. Skulle du säga att du är trendig? hahahahaha! nej
75. Äger du en digitalkamera? Ja, men det är Kanu som har den mest. Jag använder kameran i min iPhone ♥

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Typ alla som är blonda och gillar rosa..
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Ja, för då går man ju och väntar på att dom ska göra det! Varför lova nåt man inte håller?
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ungefär alla som är det allra minsta sorgliga. Lipsillen Elin.
79. Tycker du att du är attraktiv? Ibland. Det har nog mest med humöret att göra.
80. Vad är du allergisk mot? Pollen och lurviga djur. Garanterat något mer, men jag vet inte vad det skulle vara.

81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej inte direkt.
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Adam kanske, eftersom att lillebror fick heta det. Nä, men jag vet faktiskt inte.
83. Vad står det i ditt senast inkomna sms? "Ok. Det är bra att du jobb. Det är bra med mig. Puss"


Nu vill jag att Snygg-Moa kopierar denna lista och fyller i svaren på sin blogg, tack! Annars blir det minsann ingen b-day dinner for you my friend :)
Hot funkar alltid. Nu ska jag handla. Hejdå
Publicerat: 2011-03-30 @ 15:28:29


2 kommentarer
Postat av: moa

damn it! jag som föröskte ignorera listan men så såg jag mitt namn... ;)

2011-03-30 - 20:12:28 | URL: http://momoas.blogg.se/
Postat av: Elin

hahaha tro inte att du kommer undan ;)

2011-03-30 - 22:11:15 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!