Här? Där? Nån annan stans?

Planerna i mitt liv förändras konstant. Det känns lite jobbigt att inte ha i princip någon koll på någonting. För så fort vi bestämmer oss för en sak så förändras något och vi bestämmer något helt nytt. Och därmed blir det nya besked till allt och alla hela tiden. Därför ska jag från och med nu försöka att fokusera på annat, även om det kan vara svårt. Ska uppskatta var dag som den är, även om den spenderas hundratals mil ifrån mitt hjärta. Just nu har jag ju åtminstone lyckan att få vara nära min familj och mina fina underbara vänner istället. Det gäller att vara stark och stå ut, allt kommer att bli bra till slut, det är jag övertygad om! Eller jag hoppas det iallafall. Men ibland känns det lite hopplöst..

Jajja.

Nu till roligare..

Hade en superdupermegabra Lördag med mina brudar. Fika och babbel på stan och drinkar och Singstar halva natten (stackars grannar). Så himla roligt att min Snygg-Moa äntligen är hemma, har saknat henne som tusan. Imorgon sticker vi på nostalgitripp till Ikea, efter att ha genomlidit DVV.

Nu är det natti natti, så vi orkar med morgondagen. Kvartsfinalerna i basket drar ju också igång imorgon. Plannja - Borås i bäst av 5. GO GO GO!

Det blir en fullspäckad dag = bra!
Publicerat: 2011-03-21 @ 23:27:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!