Fullt upp!




Himmel och pannkaka vad dagarna går fort. För att inte tala om hur fort veckorna går! Imorgon är det redan torsdag, fatta, nyss var det ju måndag. Helt crazy. Fast.. Sover man till 11 eller 12 på dagarna och sen bara masar omkring så är det väl inte så konstigt att dagarna bara rullar iväg utan att det känns som att man får någonting gjort?

Har just bokat bussen som ska ta mig till Heathrow på Lördag. Det blir en tiiiiidig morgon vill jag lova. 07,15 måste jag vara på busstation i stan, vilket betyder att jag måste gå upp senast kl 06,00. 5 timmar tidigare än jag är van vid alltså. Herregud. Hoppas att jag kan sova på bussen iallafall, den tar nämligen drygt 4 timmar..

Sitter och funderar och planerar mina 2 veckor hemma i Luleå. Kan konstatera att det inte blir många lugna stunder. Har redan planerat in en Sundsvallsresa, en hel tjej-lördag+natt, besök på diverse ställen pga uppsägning av gymkort och AF, med mera! Vore bra om jag hann jobba någon dag också, om jag får chansen.. Så om det är några veckor som kommer gå fort så är det just dom veckorna. Kommer bara hinna hem, vända i dörrn och tillbaka igen. Ungefär. Men det blir kul, saknar alla där hemma! Speciellt kul att träffa min VPT som jag inte sett sen början av januari.

Nu är det natti natti, duschrenoverargubbarna kommer 08,00 imorgonbitti!

 

Publicerat: 2011-03-10 @ 00:32:32


1 kommentarer
Postat av: VPT

basket i sundsvall gissar jag? :)

nar ska du dit? :)

2011-03-11 - 04:19:45 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!