Zippis, where are you?

God morgon! Helt sjukt egentligen, jag har redan vart vaken nästan en timme, och jag är ledig. Märk väl att det innebär att jag gått upp 08.15 på en helt ledig dag! Och det var faktiskt inget större problem att kliva ur sängen så tidigt, vilket det annars brukar vara. Säkert för att jag ändå fått sova helt ensam i natt, utan min älskling som sov hos sin mamma :(

Och förresten.. Hur länge ska det behöva ta för en liten Ziperall att åka genom Sverige? Snart 2 veckor sedan jag beställde min, men den är fortfarande inte här.. Snacka om att man blivit bortskämd med expressleveranser från typ CDON. Nå, men jag är ju rätt otålig människa av naturen, och det är väl inget konstigt med att gå och längta efter vad som sägs vara "världens mysigaste" och supervarm. Snacka om att en Zippis vore perfekt att ligga och kolla TV-serier i hela dagarna i det här skitvädret!
Publicerat: 2011-06-21 @ 09:15:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!