Vad ska man bli?

Ikeas GUDOMLIGA Hemnes-byrå finns med i mina framtidsdrömmar!


Jag har funderat mycket på framtiden de senaste dagarna. Jag har många storartade planer och drömmar. Det enda som inte är figured out i drömmarna är vad jag ska BLI! Vad fan ska man göra i sitt liv? Jag skulle väldigt gärna sätta igång och plugga någon stans i södra Sverige till våren eller nästa höst, om jag bara visste vad tusan jag vill bli.

Då och då får jag en snilleblixt och tänker "ah, men jag vill ju bli sjukgymnast". Tillexempel. Kikar på utbildningar, läser, funderar och inser till sist att, nä, det är nog inget för mig. Kommer på något annat, men inser lika snabbt att det inte heller duger. Så vad tusan ska man göra av sitt liv? Det finns så sjuuuukt mycket att välja på, vilket i och för sig egentligen är väldigt bra. Men inte för mig, jag har ju inte den minsta aning om vad jag vill bli, göra och plugga. Kan ingen bara bestämma åt mig och så blir det bra med det?



Publicerat: 2011-06-16 @ 20:25:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!